Klachtenreglement
- Home
- Klachtenreglement
KlachtenreglementGlorie Huis
Klachtenprocedure Glorie Huis
Bij Glorie Huis streven we ernaar om de beste zorg en ondersteuning te bieden. Toch kan het gebeuren dat u ergens niet tevreden over bent. Wij nemen elke klacht serieus en doen ons uiterste best om samen een oplossing te vinden. Hieronder leest u hoe u een klacht kunt indienen en wat u kunt verwachten.
Bespreek uw klacht
Hebt u een klacht over onze dienstverlening? Neem dan eerst contact op met de medewerker of begeleider die u begeleidt. Als het nodig is, kan de teamleider bij dit gesprek aanwezig zijn. Komt u er samen niet uit of gaat het om een vertrouwelijke zaak? Dan kunt u contact opnemen met het management van Glorie Huis. U kunt dit doen door een e-mail te sturen naar info@glorie-huis.nl. U ontvangt binnen 5 werkdagen een reactie.
Daarnaast hebt u altijd het recht om rechtstreeks contact op te nemen met onze onafhankelijke externe klachtenfunctionaris, zonder tussenkomst van Glorie Huis. U kunt contact opnemen met Joyce Thal-Mols van Bureautijdwijs via bureautijdwijs@gmail.com of telefonisch 06-19727772.
Formele klacht indienen
Als u na het contact met de medewerker/begeleider en leidinggevende nog steeds ontevreden bent, kunt u een formele klacht indienen bij Glorie Huis. Dit kan schriftelijk via een brief of e-mail naar het managementteam. Vermeld hierbij duidelijk:
· Uw naam en adres
· Eventueel de naam van de betrokken medewerker
· De datum van binnenkomst klacht
· De datum waarop het incident heeft plaatsgevonden
· Een omschrijving van de klacht
U krijgt binnen 10 werkdagen een bevestiging van ontvangst en binnen 6 weken een reactie op uw klacht.
Klachtenportaal Zorg
Bent u nog niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u contact opnemen met Klachtenportaal Zorg, een onafhankelijke organisatie die uw klacht onderzoekt en een uitspraak doet. Meer informatie vindt u op www.klachtenportaalzorg.nl.